Tuesday, March 2, 2010

KucHaLaNa BerJiNGGa

Lu kenal gua lagi? Gua lah! Gua yang entah apa-apa. Kenal lagi tak?? Ha! Ha! Ha! Memanglah lu tak kenal gua... sebab gua pun tak kenal lu. Samdol! Bahalol! Toyol! Lebuhraya ada tol!

Gua pun tak kenal siapa gua. Gua tak kenal mimpi gua sendiri. Lu percaya? Gua peduli hapa! Tak-kan gua tak kenal siapa gua. Lu boleh beri gua sayap? Nak buat apa lu tanya...., tentulah nak terbang. Gua nak terbang ke U.S.A. Tapi larat ke gua terbang nanti. Tak payahlah beri gua sayap. Gua cuma perlu pulang cari gua sendiri. Tapi kalau lu nak beri gua duit, gua rembat. Buat tambang ke U.S.A.

~KiLaT~
Hati-hati jaga hati. Takut nanti pecah hati. Berhati-hati pada hati. Kerana hati adalah hati.

7 comments:

akhi@zub said...

O brader, lu balik bertapa 3 tiga dalam gua gunung ledang ka, berbotol panadol wa telan untuk tafsir lu punya tulisan ni. he he he

Wa lawak a, lu jangan ambik jantung.

Waqheh said...

jpa rembat duit byk skit..gua pun nak ikut pi usa..

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

bro kalo jumpa adi putra guru hang berlima ( tuah ,jebat,kasturi, lekir,lekiu ) kirim salam

benludin said...

pergh...boleh buat poster pilem hang tuah arahan razak mohaideen...hehe

tasekM said...

ni merepek2 nih.... lu demam denggi ke bang....?

:P



.

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

PENUH SAWANG

Admin said...

bawang