Sunday, January 24, 2010

belasah 150 dan musykil




sejak pulang dari bumi berdebu india, gua ada kenaikan baru.kapcai yamaha LC 135 dan semestinya bukan gua yang punya. kapcai ni.. abang ipar gua yang lebih muda dari gua yang punya. bila adik ipar gua dapat lesen.. si abang tadi bagi si adik pakai dulu. tapi apa bulih buat... baru tiga hari dah kantoi. patah kaki. since kejadian jatuh sendiri tu berlaku dekat rumah gua... sekarang ni gua lah tuan punya sementara kapcai nih.

macam biasa... sabtu lepas gua pegi sri petaling yang semenjak dua menjak ni begitu akrab dengan gua. lepas bacaan hayatus sahabah lepas isyak, gua pun gerak pulang ke putrajaya. bila lepas tol sungai besi, gua yang ada B full ni pun melepas gian. gua besit. gua besit lagi. meter laju gua dah terpacak kat nombo 130. tiba-tiba makhluk ni selamber jer potong gua. DATSUN BULLET keluaran 1977.


gua mula musykil. sikit demi sikit sang bullet tu meninggalkan gua. kemdian gua nampak mangsa kat depan. bas kilang tak ada ekon. apa lagi... gua pulas abih. meter gua tak segan-segan tunjuk nombo 150. tapi azab nak melepasi bas kilang tak ada ekon bukan main. gua rapat dada gua ke bawah yang mungkin. meminah kilang kat dalam bas tu senyum slow-slow tengok gua yang dalam puncak kelajuan nih. gua musykil.

~KiLaT~ gua rindu pada WGB4871 gua. SRAD 750.

3 comments:

Pyanhabib said...

balik dari india, lepak sri petaling, hemm... (syyy, ada nampak dr sam?)

Admin said...

dR SAM selalu buat gua suspen..
kata dia: 'ALLAH akan bagi GANJA...................................................................................................................RAN.

Admin said...

RAN.