Wednesday, October 13, 2010

Tupai, Pyanhabib, Mamat Khalid dan Kontena

How clever the squirrel jump from one tree to another tree, sooner or later... that clever squirrel will fall on the ground jugakkk.

Pyanhabib dah lima minggu. Abang Mamat Khalid dah dua bulan. KopiahKapal gua dah ada roh. Dah empat bulan. Gua sonyum sambil menghirup kopi secawan.

Halim dah mengeluporq. Gua percaya dah melenjun peluh sampai ke pungkorq. Rileks ler Lim... lu cuma baru satu set, gua satu kontena masih dok gelak badak.

Banzaiiii........!
Agaknya tulah yang terpacul dari memulut jeJepun yang terima barang yang gua hantarq satu kontena tu. Sidney dengan Tokyo tu tak sama ka???
Gua cuba tanya kepala lutut gua sendiri. Sepi.

~KiLaT~
besok kena angkat sembah. Ampun Tuanku... sembah patik harap diampunnnn.......

1 comment:

Waqheh said...

apa projek lu sdg bikin ni kilat?