Friday, February 19, 2010

cemas pun makhluk

bila cemas, gua tak pasti samada nak lari sembunyi bawah katil atau luku kepala member kat sebelah. cemas kalau nak jadi... tak kira masa, samada tengah muka lawa atau muka macam drakula. cemas kadang2 buat gua lemas. kadang2 buat gua tak reti control muka hensem. cemas jadi dengan macam2. macam jenis cemas. kata ustaz gua, cemas pun makhluk Allah. suka, duka, pilu, sendu, gumbira ria dan termasuk cemas semuanya ciptaan Allah. pandai2 lah korang nak cari doa2 yang sewaktu dengan suasana ciptaan Allah supaya setiap detik dan saat kita ada hubungan dengan Allah. cuma... kalau korang cemas, jangan mengada-ngada nak tekan butang kat bawah nih.
 

6 comments:

azharjaafar said...

cemas gak bila tengok gambar mamat kat atas tu..

cikgooden said...

hello brader....salam ziarah...

Waqheh said...

adidas yg lu pakai tu pun makhluk..

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

cemas aku ingat tadi polis angkasa gaban

benludin said...

gua rasa macam kenal je cemas nih!

zarch said...

Tuan cemas pun nampak kemas, masyaallah.