Sunday, November 8, 2009

jerit lima bahasa


aku jerit dalam bahasa ibunda aku. arghhhhhhhhhhhhhhhhhhh.....................................
aku jerit dalam bahasa omputeh. arghhhhhhhhhhhhhhhhhh...........................................
aku jerit dalam bahasa urdu. arghhhhhhhhhhh..............................................................
aku jerit dalam bahasa arab. arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.........................................
aku jerit dalam bahasa jerman. arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh......................................
sama je!! ????????????????

-KiLaT-
jerit yang tak berbunyi

3 comments:

benludin said...

bahasa bapok je lain...

"auwwwwwwwwwwwwwwww"

Admin said...

ish...

~gua teringat kisah lama. kena ligan dengan bapak bapok kat padang kota penang~

benludin said...

alamak.....kisah lama berputik kembali