Tuesday, May 4, 2010

Celita Dari Gua...

Salam 1Malaysia... salam benua dan salam cucorq kodok tepung tepung talam. Apa macam sikalang? Supaya yang baik bertulang, yang jahat tak bertualang, lu olang jangan dengarq cakap setan lidah bercabang. Sudah masuk bulan Mei. Haiyaa.. manyak sikijap itu masa bergelak. Itu selupa keleta api laju bawah tanah maaa.. Itu Abang Najib pun sudah lebih sitahun jali pelana menteli. Fuhh.. dekat dua bulan gua talak pos enteli sibab laptop gua mati. Ish.. sibut pasai mati, tup-tup dah lamai yang sudah pelegi tidak kembali lagi.

Itu jam manyak selabut macam itu wayar kat gambarq sebelah. Apa2 pun.. ada olang kata ini tahun manyak baguih. Itu ekonomi lumah tangga sudah manyak pulih walaupun masih ala itu laki bunuh itu isteli. Hali pekeja pun baru sikijap berlalu. Silamat hali pekeja lah pala pekeja semua. Lajin-lajin lah kelija tak kira siang atau shift malam. Tapi gua juga mau pisan.. lu olang apa kelija sikali pun, harus itu juga tengok2 itu anak kalu ada anak. Jangan anak sampai buat itu anak tanpa bapak. Jangan itu anak sampai kina tembak. Okeh lah... gua ada itu kelija anggur tanam. Nanti ada masa lagi kita sambung ini sembang. Silamatttttttt................!!!!!!

1 comment:

Waqheh said...

kasi pos itu anggur 1 tan...