Tuesday, May 18, 2010

penutupan ladang anggur


empat tahun gua sodok keras tanah. bergelen ayarq peluh dan ludah gua tumpah. mabuk gua sampai termuntah-muntah. ladang anggur kalut berbuah.

empat tahun gua bangga sebagai penanam anggur. tak dak sapa berani nak tegur. salah tegur memang makan penerajang gua yang bulih bawa tersungkur. tapi gua kini akur. ladang anggur gua terpaksa gua kubur.

bukan gua nak peram jadi arak. minum arak berdosa tak kenal mak bapak.

~KiLaT~ mari kita ke ladang... kita menanam kacang... (entah.. gua tak ingat pulak lirik lagu ni..)

2 comments:

mamakmuda said...

Salammm...Wa rsa... ade baik nyerrr loo tutup itu ldg anggor.... X pon loo transferkn jer pd gua...KHAR!!!KHAR!!!KHARRRRR!!!!!

Admin said...

gua dah buat bank transfer kat lu. nanti kalau gua nak.. gua mintak balik. kalu lu tak kasi , gua cekik!!