Wednesday, May 19, 2010

jadah duga hari tu...

tell me about your self. cis... soalan common. dah lama gua tak cakap mat salleh ni. gua belasah. gua tibai. gua goreng sampai hangit. kelentong terpusing 360 darjah. gua teringin nak jawap... gua pun macam lu jugak. laparq gua makan. dahaga gua minum. tak dak duit nak makan nak minum, gua tidorq. bila marah gua diam. terlampau marah gua sepak member kat sebelah. kepakaran gua.. maki hamun peringkat lima. gua suka apa yang gua suka. gua menyampah bebudak punk dan kaum kerabat yang se'setan' dengan depa. pencapaian hebat gua ialah bila gua berjaya menghantar buat lutut tanpa sebarang masalah kat muka sekor mamat rambut kaler bijik remia empat tahun lepas.

klung klang klung klang. gua kena tanya bertalu. gua pun jawap pakai peluru berpandu tanpa segan dan silu. segala mak nenek ilmu silat sendeng main tepi, tomoi buah siku, kuntau dan santau gua keluarkan menepis dan membalas serangan. ok.. do you have any question before we end this sesion? gua tanya tiga soalan :
surau kat mana? gua baran impak maksima ni. gua nak sembahyang.
smoking room kat mana? gua dah ketarq tangan.
bilik ayarq kat mana? gua nak terkencing.

khabarnya... gua dapat.

3 comments:

cikgooden said...

tahniah...kalu dapat.......kat mana?

Admin said...

bangi. jadi pegawai senior yang memantau kapal selam yang tak reti nak selam.

ubilepih said...

c4 ada guna kah bro..ahak..ahak